سلام به همه دوستان

من خوابم خیلی سبکه . طوری که تو محیط های شلوغ که اصلا نمی تونم بخوابم تو خونه اگه تو اتاقم باشم و تلوزیون هم روشن باشه یا کسی بیاد حرف بزنه اصلا خوابم نمی بره.

تو اتاق هم اگه یه نفر دیگه باشه سخت خوابم میبره اگه خرمپف هم کنه که دیگه واویلا اصلا نمیشه. پامیشم میرم جای دیگه اعصابم خورد میشه از بی خوابی. این تا اینجا باشه ، تو پرانتز بگم بحث خستگی و اینا به کنار چون کسی که خسته باشه دیگه اینا زیاد مطرح نیست و بی هوش میشه.

حالا سوال من اینجاس که آقایون و خانومای متاهلی که خوابشون سبکه بعد ازدواج با چه مشکلاتی مواجه میشن؟ شده اذیت بشین ؟

چطور میشه فهمید دختری که من می خوام باهاش ازدوج کنم بعدا این مشکلات رو نداشته باشه و خور و پف نکنه؟
خوب پیش همسر خوابیدن آروزی همه جووناس منم همین طور ولی این خواب سبک چند وقتیه فکر منو مشغول کرده. منم ارزو دارم کنار همسرم بخوابم و در کنارش آرامش داشته باشم و بهش حس امنیت بدم حالا با بغل کردن هنگام خوابیدن یا کارای دیگه . چطور این مشکل رو حل کنم؟

کسانی که این مشکل رو دارن خواهش می کنم راهنماییم کنن . بعد از ازدواج میشه عادت کرد ؟ یا باعث جدایی محل خواب میشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)