لطفاً فرض بگیرید در آغاز یک آشنایی هستید و صمیمیتی شکل نگرفته. لطفاً درباره ی همه جنبه های چت‌تون توضیح بدهید. منظورم هم بیشتر پیام در اپ های آنلاین مختلف هست.

ممکنه دیر جواب بدهید؟

(مثلاً اگر درگیر کاری باشید ان را ول می‌کنید تا جواب پیام آن خانم را بدهید، یا چون ان شخص براتون مهمه فقط در موقعیتی که ذهن تون از کار ازاد باشه جواب می‌دهید؟)

ممکنه خیلی خلاصه جواب بدهید؟

ممکنه منفعل باشید و فقط منتظر پیام او بمونید؟

لحن تون چطور خواهد بود؟

ایموجی میگذارید؟

در یک کلام تفاوت چت تون با این خانمی که دوست دارید با چت تون با بقیه افراد به خصوص خانم‌های دیگر چیه؟

همه می دونید که این روزها بازار روان شناس‌ها سر همین مسائل رونق داره و از روی صفحه چت تون هم نظر میدن که علاقه دو طرفه هست یا نه.

مثلاً میگن اگر دیر جواب میده یا کوتاه یا اصلاً جواب نمی ده پس شما براش ارزش نداری! امّا دوست من موقعی که در دوره آشنایی با شوهرش بود ایشون خیلی دیر فقط روزی یک بار یا حتی سه روزی یک بار پیام می‌دادند یا جواب پیام می‌دادن، حتی خیلی کم زنگ می‌زدند ولی برخورد حضوری گرمی داشتند و در نهایت ازدواج کردند و خوش بخت هستند.

فقط هم این نیست من بازم مثال دیدم که رفتار حضوری حتی تلفنی پسری خوب باشه ولی یه طوری پیام میده و چت می کنه انگار که کلی کار داره و تو اصلاً اولویت نیستی! راستش من چون آن حرف روانشناس ها شنیدم دلم میشکنه و اگر جای دوستم بودم ممکن بود آن خواستگار را رد کنم چون برام وقت نمیگذاره و ارزش قائل نیست! ولی شوهر ایشون اتفاقاً خیلی ارزش قائله برای دوستم.

من خیلی گیج شدم! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)