سلام دوستان عزیز

من راستش موردم یکم شاید براتون نا اشنا باشه و عجیب.پسر هستم 26 سالمه . از 18 سالگی دختری از اقوام دورمون رو دوست داشتم. شاید باورتون نشه اما بار اول و دومی که به خونه مون اومد نتونستم صورتش رو ببینم چون راستش خجالتی بودم و قبل اون هم هیچ وقت ندیده بودمش .

اما همون بار اول بدون دیدن صورتش و شناختن ذره ای از شخصیتش دیوانه وار عاشقش شدم .در واقع کاملا بی دلیل . نه چهره اش رو دیده بودم نه شخصیتش رو میشناختم .کاملا بدون دلیل ظاهری و باطنی .اخرین بار یعنی بار سوم که به خونه مون اومد تونستم صورتش رو ببینم که اون هم مربوط به سالها قبله و الان شاید یه سایه کمرنگ ازش تو ذهنم مونده باشه.

این سالها خیلی اذیت شدم .هر شب خوابش رو میدیدم البته با چهرهای که واضح نبود.اما مشکل من این نیست .البته اصلا مشکل نیست.راستش من بی جنس گرا هستم .بی جنس گرا با سرد مزاج فرق میکنه .
ماها هیچ تمایلی و هیچ نیاز جنسی به هیچ کدوم از دو جنس نداریم .توی ایران فقط من هستم و سه نفر دیگه طبق امار بهزیستی . سرد مزاج ها بالاخره یه میلی دارن .
ما خالی از این میل هستیم و این گرایش توی دنیا به رسمیت شناخته شده و بیماری نیست و درمان هم نداره چون که بیماری نیست .گرایشه و انتخابی نیست.ما همین جوری به دنیا می ایم.
ایا ممکنه اون دختر قبول کنه کسی رو که به شدت از لحاظ روانی و عاطفی دوستش داره اما از لحاظ جنسی بهش بی میله و هیچ وقت هیچ رابطه جنسی نخواهند داشت؟ من به همه بی میلم نه فقط به اون چون این افرینشمه ولی به خدا خود خود خودشو خیلی خیلی دوس دارم .عذاب میکشم .لطفا کمک کنید. در ضمن دختره هم 5 سال بزرگتره .
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)