سلام
من یک پسر 26 ساله ام؛ تا امروز همیشه سعی کردم حریمم رو از دخترها حفظ کنم و با هر دختری بر اساس احترام متقابل برخورد کردم . اما از وقتی که یادم هست همیشه یک دختر تو زندگیم بوده که همه اش از طرف دختر و خانواده دختر بوده اما با توجه به معیارهایی که در زندگی دارم به همه رابطه ها پاسخ منفی دادم و اجازه ندادم که جدی بشه ...
تا اینکه یک مورد در سن 20 سالگی واسم پیش اومد که از دختران اشنا بود و باز هم از طرف دختر و خانواده دختر پیش کشیده شد و دختره هم خیلی مورد خوبی بود که از هر لحاظ از موارد قبلی خیلی بهتر بود اما باز هم هر چه قدر فکر میکردم در خودم امادگی ازدواج نمی دیدم تا اینکه دختره خیلی بهم نزدیک شد و با توجه به شناختی که ازش داشتم با خودم میگفتم که دختره خیلی مورد عالیه و قطعأ بهترین مورد واسه اش فراهم میشه و شاید ما با هم اونجوری که حقمون هست خوشبخت نشیم .
بالاخره برخلاف میلم با برخوردهای سرد از خودم روندمش ( البته بگم که تمام دغدغه ام تو این راه مسائل مالیه ) و اونم خیلی زود با یک مورد خیلی عالی ازداج کرد و ...
خبرش که بهم رسید خواستگار داره بدجور دنیا رو سرم خراب شد و از خودم بدجور بدم اومد که چرا به خودم بد کردم و چرا دخترها اینقد بی وفا هستن و ...
هنوز از این بحران خودساخته خارج نشده بودم که دوباره یک مورد دیگه با وجود تمام برخوردهای سرد و تندی که در پیش گرفته بودم برام پیش اومد ولی این مورد فوق العاده سطح بالاست و دوباره من رو تو یک بحران دیگه کشونده چون خانواده من رو زیاد نمیشناسن ولی من کاملأ اونا رو میشناسم ولی اونا تقریبأ هیچ شناختی از من ندارن.
با اینکه میدونم شاید دیگه بهتر از این واسه ام مورد پیش نیاد اما خیلی تردید دارم واسه جلو رفتن؛ چون تجربه بهم ثابت کرده امروزه مسائل مالی حرف اول رو میزنه و خانواده دختره همه جوره در سطح اول جامعه هستن هم مالی و هم شخصیت اجتماعی دختره هم از لحاظ رشته تحصیلی و دانشگاه از من خیلی بالاتره.
خانواده من هم مورد دوم رو کاملأ دارن و شناخته شده ان ولی از لحاظ مالی سطح بالا نیستیم و کاملأ معمولی هستیم و خودم تازه در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم و دارم تحصیلاتم رو در فوق لیسانس ادامه میدم و هیچ پس انداز و خونه هم ندارم و ماشین هم از خودم ندارم ...
الأن موندم چه کار کنم و احساس میکنم به عنوان یک گزینه بهم نگاه میکنن که اصلأ خوشم از این مسئله نمیاد و در ضمن به این فکر میکنم که بعد ازدواج این بالاتر بودن سطح دختره ممکنه مشکل افرین باشه ؟
خواهش میکنم راهنمایم کنید.
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)