سلام

من یه بسر ٣ ساله دارم که خیلی به خانومم وابسته هست به طوریکه شبا میاد رو و تخت ما و بین من و خانوم میخوابه .ما جطورى باید رابطه داشته باشیم؟ یه شب هم بردیم تو اتاق خودش خوابوندیم که خیر سرمون بعد از کلی وقت حال کنیم که اغا نصف شب با جیغ و کریه اومد بشت در که خدا رو شکر قفل بود و خلاصه کوفتمون شد.خانومم با اینکه با حضور اون تو اتاق رابطه داشته باشیم مخالفه و میدونیم که بلوغ زودرس از عواقبش هست. و یه مشکل دیکه که ما با این اغا داریم اینه که خیلی "غیرتی"هست اصلا نمیذاره خانوم برا دل ما یه لباس باز تن کنه اونقدر بهش میزنه تا بره لبسشو عوض کنه و برا منم همینطوره نمیذاره رکابی تن کنم و بازومو با نیشکون کبود میکنه .اینا طبیعی هست یا نه ؟جطوری باید درستش کنیم؟ ممنون


سلام

به نظر بنده از الان باید بحث خصوصی سازی ! رو براش جا بندازید . اتاق خصوصی ، کمد خصوصی و ... . وقتی وارد اتاقش میشید ازش اجازه بگیرید . وقتی می خواید از وسایلش استفاده کنید بگید اجازه میدی ؟ شاید نتونید با حرف اون رو قانع کنید ولی اگه خواسته هاتون رو عملا بهش بگید راحت تر قبول می کنه . 

گریه ابزار بچه برای رسیدن به اهدافش به حساب میاد . اون نباید بتونه با گریه خواسته هاش رو به شما تحمیل کنه . فرض کنیم اون یه چیزی از شما خواست ، قبل از این که گریه ی اون شروع بشه تصمیم بگیرید که می خواید اون خواسته رو برآورده کنید یا نه . اگه نمی خواید ، پس در مقابل گریه هایی که می کنه مقاومت کنید . اگه شروع به گریه کردن کرد به هیچ وجه به خواسته اش پاسخ ندید ، چه حقش باشه و چه نباشه . 

در مورد خوابیدن اون در تخت شما ، باید عرض کنم که حقش نیست چنین کاری بکنه . پس می تونید اون رو در اتاق خودش بخوانید و بعد به اتاق خودتون برید . اگه نصف بیدار شده و خواست وسط شما بخوابه ، اجازه ندید . فوقش شما یا مادرش اون رو دوباره به اتاق خودش ببره و سعی کنه که همون جا نگهش داره تا به خواب بره . اوایل ممکنه به شما و پسرتون فشار بیاد ولی به مرور زمان اون از حقی که نداره ، صرف نظر می کنه . 

در مورد لباس پوشیدن هم نباید تسلیم خواسته ی اون بشید . قبلا توصیه کردیم که خانم ها دو بار در هفته لباس باز بپوشند ، یعنی زمانی که قصد آمیزش دارند . بهتره این کار رو در مقابل بچه ها نکنند تا آینده ی بچه ها به خطر نیافته . 

کمی دقت کنید متوجه میشید که اینم خودش یه نعمتی به حساب میاد ! با این کار تحریک کنندگی اندام خانم برای شوهرش تداوم پیدا می کنه . 

در ازای کارهایی که در مقابل لباس پوشیدن شما می کنه سعی کنید به حرفش گوش نکنید . اگه اذیت کرد یه محرومیتی براش در نظر بگیرید . مثلا فلان اسباب بازی رو ازش بگیرید یا ... و بهش بگید که چرا اون رو تنبیه کردید. 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)