با سلام

لطفا تا جایی که میشه جواب سوالم رو فقط با نظر شخصی نگین اگه منطقی باشه بهتره.

من 20 سالمه و حدود 6 ماهه با پسر عموم که یک سال از من بزرگتره عروسی کردیم. من دانشجوی ترم 3 مامایی هستم و برای کار و ادامه تحصیل تصمیم قطعی دارم.

شوهرمم خیلی حمایت و تشویقم میکنه. چند روزیه مادرم پیشنهاد دادن که بچه دار بشیم. دلیلشونم اینه که من بعد از گرفتن لیسانس یا میخوام برم سراغ کار یا واسه ارشد بخونم خب طبیعتا اون موقع خیلی کارم نسبت به الان بیشتر میشه و اصلا وقت باردار شدن ندارم.

ایشون میگن اگه الان بچه دار شیم تا اون موقع یکی دو ساله شده و راحت تر میشه ازش نگهداری کرد مثلا میشه سپردش به خود مادرم. همینطور میگن اگه اون موقع بچه بیاری و نتونی بهش رسیدگی کامل کنی همه میگن بچه واجب تر از درس و کاره و مجبور میشی همه تلاشات رو رها کنی.

از طرفی دلم نمیخواد بهترین دوره سنی برای بارداری رو از دست بدم. اینم بگم که شوهرم مخالفن و میگن زوده. میگن درست که تموم شد نهایتا یه مدت میذاری کنار بچه دار میشیم بعد دوباره ادامه میدی همین حرفشون باعث شده من بیشتر حس کنم حرف مادرم حساب شدس چون ی جوریم برنامه ریزی کردن تو ذهنشون که بارداری و زایمان باعث بهم ریختن درس و دانشگاه نشه.

ولی هنوزم نمیدونم این کار درسته یا نه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)