سلام خدمت دوستان

حدود 2 هفته است که با یک دختر خانمی آشنا شدم و زیر نظر خانواده ها دوران آشنایی رو میگذرنیم . در این مدت هم احتمال به نتیجه رسیدن رابطه ما در هر جلسه قوت گرفته تا آنجا که میتونم بگم تا 70 درصد مثبت است .

من یه اخلاقی که دارم اینکه احساساتم رو خیلی سخت میتونم کنترل کنم و کلا هیجانی هستم . خیلی دلم میخواد که احساساتم رو در مورد ایشون بروز بدم ولی فکر کردم شاید درست نباشه .

دوستان راهنمایی کنید که چه رفتاری داشته باشم بهتره . در ضمن من 32 سالمه و ایشون 27 ساله هستن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)