سلام

من دو ساله ازدواج کردم. اسفند پارسال متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم و فروردین درمان رو شروع کردم و خوب شدم. قصد داشتم امسال برای بارداری اقدام کنم. همسرم یهو مخالفت کرد...

۱۲ شهریور پریود شدم و ماه بعد یعنی ۱۴ مهر پریود شدم.این ماه پریود نشدم و چون طبیعی جلوگیری داشتم و گاهی با کاندوم حدس زدم شاید باردارم.

شب گذشته یعنی ۱۷ آبان همسرم چون در جریان عقب افتادن پریود بود راضی به بچه شد و نزدیکی بدون محافظت داشتیم.. سوال من اینه اگه تا الان باردار نبودم آیا ممکنه  بعد از گذشت یک ماه و چند روز از پریود نزدیکی کرد و باردار شد ؟ بی بی چک کی استفاده کنم ؟؟ کی سونو و آزمایش بدم؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)