سلام دوستان به کمکتون احتیاح دارم .

نمیدونم چه جوری مطرح کنم . دیدین بعضیا از کنارتون رد میشن تا چند لحظه بعدشم بوی خوبشو حس میکنین؟  فکر کنم اصطلاحا میگن بوی خطی داره ! نمیدونم .

شوهرم همیشه میگه دوس دارم همچین بویی بدی ! هر ادکلنیم که میزنم بازم میگه نه ! زود بوش میره! میگه باید همیشه اون بو رو بدی ! وقتی میزنم اولش که بوشو حس میکنه اما بعدش انگار دیگه بوی ادکلنم پریده . میگم شاید خب مشامش عادت میکنه به بو حسش نمیکنه ! نمیدونم والا !

تو رو خدا یه ادکلن بهم معرفی کنین که بوش تا یه روز لااقل نره ! دوس ندارم دماغ شوهرم مدام دور و بر این خانومای خوشبو باشه . از ادکلنای نانسی صورتی ، romance , el , الگانس صورتیه خوشش میاد اما موندگار نیستن اینا . البته که هر چی قیمتش مناسب تر باشه بهتره اما خب مجبورم تهیه کنم .

ممنون میشم راهنماییم کنید

مرتبط:

معرفی عطر و یا ادکلن زنانه با بوی ملایم

مشورت در مورد خرید عطر

معرفی عطر یا لوسیون یا ... مخصوص بعد از حمام

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

معرفی ادکلن زنانه با رایحه تند و تیز

چند ادکلن خیلی خوشبو معرفی کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)