سلام دوستان ...

من امسال پرستاری نیمسال دوم قبول شدم ... اما چون کل تعطیلات بعد کنکور تا الان اصلا درس نخوندم حسابی تنبل شدم ... میترسم تا بهمن ماه که میرم دانشگاه دیگه حوصله ی درسو نداشته باشم ... کلا خیلی تنبل شدم همین الان هم ...کل روزو خوابم :) کار خونه هم انجام نمیدم یعنی مامانم نمیذاره...

هنوز نمیدونم واحدایی که ترم اول دارم چیه، انتخاب واحدو دانشگاه بهمن ماه برامون انجام میده... دوست دارم یه سری کتابارو بخرم بخونم کم کم ... ولی خب نمیدونم استادامون کتاب کدوم نویسنده ای رو تدریس میکنن ...

یه مشکل دیگه ای هم هست اینه که همه ی فامیل میگن چرا نرفتی پزشکی؟ نتونستی؟ رتبت چند بود ؟ چرا بیشتر نخوندی؟  در واقع حقیقت اینه که من پزشکی و دندون پزشکی رو به خاطر پولش دوست داشتم ...

به خاطر جایگاه اجتماعی و خلاصه علاقه به خودشون نداشتم ... موقع انتخاب رشته هم انتخاب کردم ولی الان خدا رو شکر میکنم که قبول نشدم ... چون 6-7 سال درسی رو خوندن بدون علاقه خیلی سخته ...

پرستاری رو هم دوست دارم ... عاشقش نیستم ولی چون آرزوی مامانم بوده منم بهش علاقه دارم ... خیلی حرف اطرافیان اذیتم میکنه ... تازه تو شهر ما و شهرای اطراف اصلا قبولی سه تا رشته ی اول نداشتیم ...

یعنی از همه بهتر سه چهار نفر دختر و پسر بودیم که پرستاری قبول شدیم و چند نفر رشته های دیگه ... منظورم اینه که شرایط خیلی هم تاپ نبوده...ما هم تو شرایط یکسان با بقیه، بهترینشون بودیم...کاش بقیه یاد بگیرن که کنجکاوی بیش از حد رو کنار بذارن... تا وقتی هم که کسی ازشون نظر نخواست تز ندن :( !!!

لطفا راهکار بدین من چیکار کنم تا زمانی که برم دانشگاه ...

ممنون:)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)