سلام

میخوام که به عنوان نقش مادر در زندگی فرزندانم هیچ کوتاهی و یا گناه و ظلمی نکرده باشم.
من مادری هستم که دو دختر دارم که سناشون 11 و 9 ساله هست. دخترای خوب و عاقلی دارم اما دختر کوچکم همیشه ی خدا حاضر نیست تنها بره حمام و یا باید من ببرمش و یا خواهرش. راستش درست نمیدونم برای چی این طور میکنه.

گفتم شاید ترسو باشه.به خاطر همین بردمش پیش روان شناس که چند جلسه ای شد ولی فایده ای نداشت. نمیدونم منظورم رو متوجه شدید یا نه.

دختر کوچکم هر وقت حتی حمام هم که میره با هر کسی مثلا اگر اون فردی که باهاش رفته زودتر بیاد بیرون٬ دخترم می مونه تو حمام و خودش رو میشوره.

اما سوالی که برام پیش اومد این بود که من خانم بارداری هستم که دیگه نمیتونم با دخترم حمام برم. و الان خواهر بزرگ ترش میبرتش. می خواستم بدونم این کار تاثیر بدی رو افکار فرزندان من نمیذاره؟...حمام رفتن دختر با پدرش البته قبل از رسیدن سن دختر به سن تکلیف چه طور ؟ گناه داره ؟

نهایت قدردانی و تشکر را ازتون دارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)