سلام
یک سوال خیلی مهم دارم ازتون خواهش می کنم جواب بدید . من 18 سالمه و زیاد از مسائل سند و مدرک سرم نمیشه . ما قرار یک خونه تو مشهد با قیمت مناسب بخریم تنها عیبی که اون خونه داره سند نداره . و شش دونگ قولنامه ای هست .

سوال من اینه که اگه اون خونه رو بخریم میشه بعدش سند بزنیم؟ یا چطور میشه سند گرفت ؟ اصلا خرید چنینی خونه ایی ضرر داره یا نه ؟ خواهشا کامل توضیح بدهید ... من در این زمینه اطلاعات کمی دارم و نمی خواهم ضرر کنم . ممنون منتظر جوابتون هستم


مشورت در مورد خرید آپارتمان

برای خرید خانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید خانه ای که سند قولنامه ای داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)