سلام

منو نامزدم قصد داریم تا آخر امسال به خونه اجاره کنیم بریم سر خونه زندگیمون و عروسی کنیم...

حالا دو تایی تصمیم گرفتیم بجای مراسم پر خرج عروسی پولش رو در حد وسعمون به یکی کمک کنیم و یه هفته بریم ماه عسل و بریم خونه ی خودمون یا بدیم خیریه و مراسم نگیریم.

منم کاملا با این موضوع موافقم و مشکلی ندارم اما اطرافیا و فامیل مخالفن و همش دارن تو گوشم میخونن که بعدا پشیمون میشی و حسرت لباس عروس به دلت میمونه این آرزوی هر دختریه الان جوگیری حالیت نیست بعدا پشیمون میشی و فلان میشی و بهمان میشی .

اینم بگم ما برا نامزدی هم مراسم نگرفتیم عقد کردیم و یه مهمونی ساده ی یه ساعته کهدخانواده ی من و نامزدم فقط بودن و تموم. ته دلم میدونم پشیمون نمیشم و از اینکه پول ریخت و پاش مراسم رو باهاش یه کار خیر کنیم خوشحالم ولی اطرافیان خیلی دارن اذیتم میکنن و حتی سرکوفت میزنن و یا میگن از همین الان داری میذاری ازت سو استفاده کنن و این فداکاریا خریته و کسی بعدا قدر این کارتو نمیدونه و برا شوهرت و خانواده ش بی ارزش میشی و این کارا دیوانگیه نه فداکاری...

نامزدم خیلی مرد خوبیه و نظر من براش اولویته یعنی میتونم بگم مراسم میخوام ولی خب نمیخوام و دوس دارم اول زندگی مون با یه اتفاق قشنگ و کمک به یکی که به اون پول نیاز داره شروع شه .

نمیگم مراسم و لباس عروس دوس ندارم چرا دارم خیلی هم دوس دارم ولی اینکه پولشو کمک کنیم رو بیشتر خوشم میاد و از طرفی وضع مالی نامزدمم زیاد خوب نیست و نمیخوام روش فشار بیاد و بنظرم بهتره در حد وسعمون پول مراسم رو کار خیر کنیم و ریخت و پاش اضافه نکنیم و بقیه شو بذاریم روی پول رهن خونه  ...

به نظرتون بعدا پشیمون میشم؟ کسی بوده این کارو کنه ولی بعد حسرت مراسم و لباس عروس رو بخوره ؟ چطوری از پس حرف و حدیث اطرافیانمون بربیایم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)