سلام دوستان

من چند وقت دیگه عروسیمه .:)

واسه مراسم طرف خانمها . همسرم اختیارشو تقریبا با من داده ( طرف اقایون که با خودشه اهنگ و اینا نداره ) من خودمم نمیتونم بگم مذهبیم ولی مقید هستم .

میخواستم بپرسم به نظر شماها ایا من تو قسمت خانمها بذارم کاملا راحت باشن ( بزن و بکوب و رقص و ... ) که همسرم مخالفه ، ولی تصمیمشو به عهده من گذاشته .

یا یه خانم رو دعوت کنم که اونجا به عنوان مجری و خواننده باشه و بقیه هم دست بزننو همراهی کنن . که در این صورت همسرم فوق العاده خوشحال میشه و میدونم بعدا به خاطر اینکه به حرفش گوش دادم حتما جبران میکنه . ولی باز میترسم فامیل و دوستان و اینا بگن چه عروسی مزخرفیه . چون من رو حرف بقیه خیییلی حساسم .

یه طرف شوهرم و علایقش و یه طرف دیگه فامیلو دوستام و حرفای پشت سرم :((

واقعا توش موندم .ازتون میخوام راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)