سلام دوستان

بنده فردی مذهبی هستم که خدا روشکر تا الآن از لحاظ تحصیلات  عالی و اقتصادی به ثبات خوبی رسیدم 

تصمیم گرفتم تا آخر تابستان با یک خانم آشنا شوم برای امر خیر.

رابطه با جنس مخالف هم نداشتم چون درگیر مسائل کاری و تحصیلی بودم وقتش رو هم نداشتم البته با خواندن کتاب با روحیه خانم ها و روانشناسی آن ها آشنایی دارم و کارگاه های زیادی برای ازدواج شرکت کردم و بعد از این مراحل یک لیست از معیارهای اصلی و فرعی تهیه کردم و استارت به امید خدا زدم.

چند ماه است که مسئله ازدواج دارم پیگیری می کنم و یک لیست از خانم ها مدنظر چه اطرافم چه از طریق واسطه ها تهیه کردم و براساس معیارهام اوناها را دسته بندی کردم و الآن چهار ماه است که از  نفر اول شروع کردم و دنبال پیدا کردن ادرس و تلفن شون میرم و سعی می کنم از طریق واسطه نظرشون بدونم بعد اگر بهتر بود یک جلسه می ذارم بیرون که شرایط اولیه بهتر بود ادامه میدم وگرنه کنسل می کنم و میرم نفر بعد.

 البته خانواده خودم مطلع نیستن ولی اون ها هم  منتظر هستن  من گزینه معرفی کنم بهشون و از اینکه اون ها برایم انتخاب کنند دوست ندارم و خودشان هم میدانند به همین خاطر تصمیم گرفتم بعد از دوجلسه صحبت با طرف مقابلم اگر شرایط اولیه بهتر بود خانواده در جریان بذارم که مراحل بعدی انجام بدیم

 تا الآن حدود ۴ نفر را اقدام کردم که اکثرا در یک جلسه صحبت فهمیدم بهم نمی خوریم و خداحافظی کردیم، قصد دارم این روال را ادامه بدم تا فرد مورد نظرم به دست بیارم

 از خانم ها می پرسم:

۱- آیا این کار من اشتباست؟

۲- دید شما نسبت به چنین فردی چیه؟

۳- اگر فردا من با یکی از این خانم ها ازدواج کردم و بداند که قبلا این روش خواستگاری پیش رفتم چه دیدی ممکنه پیدا کنه؟

۴- اگر بدونه یکی از این افراد لیستم که رفتم دوستش بوده یا نمی دونم یا چند تا از دوستاش بودن آیا این بده؟


پیشنهاد:

برسد به دست پسران سرزمینم

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

6 توصیه برای مردان در مورد مدیریت روابط مادر و همسر

توصیه به پسران و مادران محترم اون ها در مورد خواستگاری رفتن

توصیه به دختر و پسرهای دم بخت

آقایون، اگه در خواستگاری دختر رو نپسندیدید حداقل یه خبر بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)