با سلام خدمت خانواده برتری ها  

دوستان می خواستم اینجا مسئله ای رو مطرح کنم درباره کار، می خواستم بگم می خواستم درباره این تفکری که جامعه داره، آخه یعنی چی همه یاد گرفتن که کار عار نیست،  آخه شما چه می دونید که اون کار چه جوریه که به طرف می گید کار عار نیست و تو تنبلی.

محض اطلاع باید بگم کار عار هست بدجورم هست، اون هم بعضی کارها، حالا چرا الآن بهتون میگم؛ 

بله درسته حرف شون، کار کارمندی و دولتی و خود اشتغالی اینترنتی و مجازی عار نیست ولی محض اطلاع باید بگم بقیه کارها عار هست، چون تو کار اینترنتی و خود اشتغال آدم برای خودشه و کار کارمندی هم برای دولت کار می کنه و در هر دو صورت برای آدم شخصیت و منش و خودباوری میارن.

ولی کارهای بیرون که زیر دست کارفرماهای از خدا بی خبر و بد دهن باشی و شرکت ها و کارفرماهای خصوصی که تنها به فکر خودشونن و توهین و افترا و تنها نیروی مفت می خوان و نگید که نیست، چون ... درصدشون این جوری هستند، بله این گونه کارها واقعاً عار هست، توصیه می کنم  یا خود اشتغال باشید و حتی برای خود اشتغالی تون خودتون تنها سعی و خطا کنید تا به نتیجه برسید و به هیچ وجه من الوجوه برای تجربه زیر دست یه نفر کار نکنید، تاکید می کنم به هیچ وجه، چون آدم شان و شخصیت داره، نباید زیر دست باشه و یا  کارمند مستقیم دولت بشید.

من الآن خودم دانشجوام، ولی اگه قطعه قطعه م کنید و شاهرگم رو بزنید به هیچ وجه نمی رم جایی کار نمی کنم، یا کار اینترنتی یا کار دولتی و لا غیر           

با سپاس


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)