سلام

من یه دختر ۲۶ ساله هستم و سه ماه دیگه ازدواج میکنم. نامزدم پسر خوبیه، همه چی بینمون خوبه، براش احترام قائلم، دوسش دارم آدم زحمت کش و پاکیه. برخلاف خودم. من مشکلی که دارم اینه که وقتی ۲۲ سالم بود و دانشجو یه شهر دیگه بودم عاشق پسری از دانشگاه که همشهری خودم بود شدم، من تو یه شهر کوچیک زندگی میکنم که اصالت حرف اول رو میزنه اینجا.

من دختر یکی از خانواده های اصیل این شهر و قومیت خودم هستم که برای همه خاندان من محترمن، اما اون پسر از خانواده ی بود که نقطه مقابل من بود، من اهمیت نمیدادم اونقد دچار عشقش شده بودم که متوجه ضعف های شخصیتی و اخلاقی خودش و خانوادش نبودم، بگذریم که چه مسائل ناجور و سختی رو پشت سرگذاشتم و براش حتی از طرف خانواده های خودم تهدید به مرگ هم شدم و دست نکشیدم و اون با بزرگترین ظلمی که بهم کرد جواب تمام علاقه و عشقمو داد.

تجربه ی بزرگی بود که بهای سنگینی براش دادم، حدود سه سال افسرده بودم، اما نذاشتم کسی متوجه بشه خانوادم قدغن کرده بودن حتی بخوام کوچکترین ناراحتی براش داشته باشم. من حتی به خاطرش طرد شدم و دوباره قبولم کردن اما مادرم تا چهار سال بعدش ازم متنفر بود و باهام حرف نمیزد.

خیلی سخت او سال ها رو پشت سر گذاشتم، هیچ خواستگاری رو قبول نکردم.عاشق کسی نشدم، هیچ حسی تو‌ وجودم نبود.کسی به چشمم نمیومد،ظلمی که در حقم کرده بود اونقد برام سنگینه که الانم یادش میفتم گریم میگیره، خیلی بی لیاقت بود.

امروز من نامزد خوبی دارم، مهربونه، منو تو محبت غرق میکنه اما من این همه احساس ندارم ، کم دلتنگش میشم. زیاد بهش فکر نمیکنم، خانواده خودم میگن تو حتی خودتم دوست نداری. من بعد از اون جریان عوض شدم، تنوع طلب و پسرباز، من ظاهر زیبا و جذابی دارم جذب کردن جنس مخالف برام کار راحتیه، یه چیزی در درونم از بین رفته ،شرم و حیا و اعتقاد به عشق و تعهد در وجودم نیست، میترسم نتونم فردا تو زندگی مشترکم متعهد بمونم.

احساس میکنم هیچکس ارزش وفاداری رو نداره.الان نامزدم اما با پسر داییم هم دوستم. من اینجوری نبودم، نمیدونم باید چیکار کنم که خودمو کنترل کنم،اینم بگم من رابطه جنسی با کسی برقرار نمیکنم چون تمایل جنسی ندارم و چون کسی برام ارزششو نداره البته به جز نامزدم که حس احترام زیادی براش دارم،اونقد بد بودم که بدونم نامزدم واقعا پاکه برای همین ازتون میخام کمکم کنید و بهم بگید چطور خودمو کنترل کنم؟ این حقه نامزدم نیست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)