سلام و وقت بخیر ...

من یه دورانی داشتم ( 17 سالم بود ) اونم خیلی کم مثلا یه سال که تو این یه بعضی کارام باعث شد اعتمادم پدر مادرمو از دست بدم .

به حدی که الان 19 ساله شدم هر روز همون مسائل گذشته رو میگن و دعوا میشه بینمون ... انقدر دعوا کردیم تو خونه من سیگاری شدم ... انقد فشار وجود داشت که بجای خودکشی سیگار و ترجیح دادم .

حالا هم ترک کردنش برام سخته ، مادرم تو خونه هر روز باهام دعوا میخواد بکنه هر روز که رابطه یکم خوبه با بابام مامام یه بحثی شروع میکنه اخرش منو بابام میوفتیم به جون هم دعوا دعوا دعوا ..نمیدونم چیکار کردم اینا اینطور فک میکنن ..فقط فک میکنن من همون ادم قبلیم ..قبلنا هم چیکار کرده بودم مگه ..اعتماد پدرم اینجوری از دستم رفت که دید قلیون میکشم ... اونو هم هرزگاهی میکشیدم که اونو دید ..خلاصه من چیکار کنم اینا با من خوب بشن ؟!
لطفا کمکم کنید !؟


پیشنهاد:

چطوری اعتماد پدرم رو بعد از اشتباهاتم دوباره به دست بیارم؟

بعد از اشتباه دوستی با یه پسر، چطور اعتماد پدرم رو دوباره جلب کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)