سلام دوستان

من و همسرم نزدیک به یک ساله که ازدواج کردیم. اما راستش زندگیمون به سختی میچرخه. درآمدی که داره فقط خرج خورد خوراک و بنزین و اجاره و ... این چیزا میشه... و کمتر پیش میاد بتونم مثل همه چیزی که دلم میخواد مثل یه مانتو ... روسری و چیزای ساده ای  این مدلی بخرم...

هیچوقت انتظار اینو نداشتم، همیشه باید حسرت بخورم. فامیلهاشم زیاد دور هم بیرون میرن... اونم انتظار داره ما همیشه بریم باهاشون... همشونم پر از ادا ..اطفار و اهل تنوع و ... .در کنار اونا حس خیلی بدی دارم.... حتی مجرداشون همیشه شیک و مرتب اما من همیشه ساده و تکراری... هر وقت خواستم یه کلاس برم گفت نه... . خسته شدم.

راستش علاقه م بهش کم شده... حس میکنم باید یه کاری کنه ،اما حال منو نمیدونه... نمیتونم بهش حس اقتدار بدم چون حس میکنم تکیه گاه خوبی نیست .خودشم چند بار گفته چون پول ندارم احترام ندارم... .
من عاشقش بودم اما الان نمیتونم کناربیام ،چه کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)