سلام

دوستان چه نوع شخصیت و فرهنگی جلب توجه میکند یعنی بین مردم جامعه مقبول و دوست داشتنی است جدای از تحصیلات و خانواده حسابی .

خود شخص باید چه رفتاری در این دوره داشته باشه ؟ ببینید من این سوال رو ازتون کردم به خاطر اینکه الان که همه چی عوض شده متاسفانه فرهنگ مردم هم عوض شده آیا واقعا باید از مد اخلاقی روز جامعه پیروی کرد؟

مثال میزنم آدمها محبت و خوبی کردن در بینشان کمرنگ شده تقریبا از هم فراری شدن اصلا بدبین نیستم اتفاقا خوش بینی بنده باعث شده که اذیت هم بشوم و چشامو باز کنم و ببینم که اطرافیان و جامعه تغییر کردن .

الان اگر زیاد با یکی خونگرم باشی هزار برداشت میشه زیاد صمیمی نباشی میگن چه سنگینه چه با سیاسته اگر از روی دلسوزی نصحیت یا راهنمایی کنی میگن طرف مگه فضوله به همسرت خوبی زیاد کنی میگه این خواستگار نداشت شوهر ندیده است یا ضعفی داره دلزده میشه به یکی نگاه کنی یا حرف بزنی میگه این عاشقم شده دعا خیر برای یکی بکنی فکر میکنه دستش انداختی به هر حال زیاده.

اصلا به نظرتون یک شخص باید چه جور باشه که جامعه ازش ایراد نگیره به هر حال باید طبق قواعد اخلاقی روز بود تا مردم قبولت داشته باشن و ساده فرضت نکنند خودتون از چه جور آدم و خصوصیاتی خوشتون میاد این نمونه های بالا همه مهربانی بود که الان دیگه مهربانی نیست و در واقع شکل مهربان بودن هم عوض شده یک زمانی صمیمی شدن خیلی عالی بود ولی الان رسمی بودن و نزدیک نشدن بهتره و همه اینو میخوان البته منظور ملت هم این نیست که باید بد باشیم ..
شخصیت و رفتار و فرهنگ آدم موفق فارغ از خاندان و تحصیلاتش طبق فضای روز جامعه چگونه باید باشد؟

مچکرم از زمانی که برای خوندن گذاشتید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)