سلام

من چند تا سوال در مورد عروسی دارم که مطمئنا از نظر من ، تو گرفتن یا نگرفتن مراسم ازدواج مهم هستند . یکی از سوالاتی که خیلی ذهن منو مشغول کرده اینه که:

عروس خانوم هایی که چند ساعت قبل از مراسم میرن آرایشگاه و تا آخر شب هم معمولا سرشون شلوغه ، نماز می خونند یا نه؟

اینا که اینهمه آرایش کردند چطوری وضو می گیرند؟ شما خودتون چیکار کردید؟


مرتبط :

خانمی متاهلم، نماز رو به خاطر دردسر هایی که داره گذاشتم کنار

وقتی تمکین می کنم در نماز خوندن به مشکل بر می خورم

خجالت از غسل کردن در دوران عقد در منزل والدین

آرایش عروس نمازش رو باطل میکنه ؟

راهی هست که من غسل نکنم و نماز بخونم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)