سلام
زنی هستم کمتر از 31 سال . 2 سال از ازدواجم نمیگذره . 1 سالی میشه تقلا میکنم واسه طلاق. ولی تو کشور من طلاق گرفتن سخته واسه 1 زن .

به خاطر 1 سری قانون (...)
-------
این یارو اومد خواستگاریم سن من کم نبود. پسر خالمو دوست داشتم. چند بار اومد خواستگاریم. بابام واسه کینه ای که از خونواده مادرم داشت نذاشت ازدواج کنیم. خدا ... کنه بدبختم کرد ... .

نا امید شدم و ادم ناامیدم تصمیم احمقانه میگیره. پسر خالم و خیلی دوست داشتم. میخواستم ازم قطع امید کنه بره پی زندگیش. تاوان بیماری روانی روحی پدر منو اون نباید میداد. سنمم کم نبود. از خونه پدرمم میخواستم فرار کنم راحت بشم. دیدن چهره بابای ... زجرم میداد. هی میگفتن جواب مثبت بده مهر و محبت خودش بعدا میاد (!!)

رسما داشتن از خونه بیرونم میکردن اینجوری . دفعه دوم که این یارو اومد جواب دادم ( از اول اویزون و احمق بود ) زندگیمون زندگی نشد چون از اول دوسش نداشتم. ازش متنفرمممم. 1 ادم سطحی کوته بین بد ترکیب که حاضرم تا اخر عمرم با میمون زندگی کنم ولی اینو 1 روز نبینم . حتی دست بهم میزنه چندشم میشه ... .

سبک بی شخصیت...

میگفت بیا بریم پیش روانشناس خانواده (!)

رفتیم جلو روانشناس بهش گفتم ازت متنفرم. مثل زن گریه میکرد اویزون مرد نما. دکتره میگفت چون ازش متنفری هر رفتاریشو زشت میبینی نمیدونست کلا زشته خدایی هست .

---------
حالا هم اگه 1000000 سال دیگه بگذره طلاقمو میگیرم و این دفعه اختیارمم دست خودمه .
---------

دخترای جوون ؛

اگه 1000000 سالم تو خونه موندید 1 نفر زنگ خونتون رو نزد خودتونو بدبخت نکنید. عشق و علاقه بعد از ازدواج نمیاد قبلش باید با خودتون حساب کتاب کنید .

تو مملکت من و شما قانون پشت زن نیست . جلوشه روبروشه . حواستون جمع باشه . کسی نبود اینا رو به من بگه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)