سلام به همگی
من یکی از آرزوهام تو زندگی یا بهتر بگم یکی از هدف های زندگیم این بوده که اگه قبل از 
ازدواج از هر جهت شرایطم تکمیل بشه( که انشالله میشه) چندتا بچه رو به فرزندی قبول کنم و مثل یه پدر واقعی بزرگشون کنم.(شاید یه عده بگن به مجردا که بچه نمیدن ولی میشه شرایطشم بعدن میگم). اما بعضی وقتا با خودم فکر میکنم که اگه روزی خواستم ازدواج کنم شاید خیلی از دختر خانما نتونن با این شرایط من کنار بیان؟؟؟حالا دوست داشتم نظر خانمارو در این مورد بدونم البته اینم میدونم که این مسلئه میتونه سلیقه ای باشه ولی ممنون میشم که تک تک نظر بدین تا  یه امار کلی دستم باشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)