با سلام خدمت دوستان
از همه ی کاربرای سایت خصوصا خواهرهای عزیزم، تقاضای راهنمایی و کمک دارم.
چند ماهه که برای ازدواج اقدام میکنم. ولی نمیدونم چطوری باید حرف دلم رو در جلسه خواستگاری بزنم که دخترخانمها بهشون برنخوره و همچنین خواسته قلبیم رو هم گفته باشم.
واقعیتش تنها معیار من برای ازدواج اینه که خانومم به معنای واقعی اخلاق دخترونه و زنانه داشته باشه و به خانه داری و هنرهایی مثل آشپزی، خیاطی، بافتنی و ... که بعضی خانومها انجام میدن علاقه داشته باشه و انجام بده.
تقریبا هرجا برای خواستگاری رفتم، دختر خانوما دنبال ادامه تحصیل و شغل بودن. و وقتی این صحبتها میاد وسط، من دیگه نمیتونم علایق و خواسته­هام رو بگم. یکی دوبار هم که گفتم چهره­ی طرف مقابل گویای همه چیز بود. البته چون من هم در بالاترین سطح تحصیلات مشغولم، به هیچ وجه با ادامه تحصیل و اشتغال مخالف نیستم ولی دوست دارم اولویت اول همسر ایندم خانوادش باشن و بعد چیزای دیگه.
چون دوربرمون دخترخانوم کم داریم، هرجا خواستگاری میریم با معرفی دیگران است، دخترهایی که هم خودم و هم مادرم برای اولین باره باهاشون رو به رو میشیم.
ممنون میشم اگر راهنماییم کنید چطور در جلسه خواستگاری خواسته هام رو مطرح کنم و اینکه ایا این خواسته ­ها معقول هستند و ایا هنوز هم دختری هست که این چیزا براش مهم باشه و اگر این خواسته ها رو بگم ناراحت نشه یا بهش بر نخوره.
خیلی ممنون
با آروزی توفیق و سعادت الهی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)