سلام

سوالی داشتم که شاید بنظرتون مسخره بیاد ولی جوابش برای من خیلی مهمه . روی صحبتم با آقایونه ولی خانما هم اگر نظر خاصی داشتم خوشحال میشم که مطرح کنند ..

میخوام بدونم شما مرد ها ، زمانی که یک دختر عاشقتون میشه واقعا عاشق نه الکی ! یه جوری که حاضر باشه برای رسیدن به شما خیلی کارها بکنه ، شما فارغ از شرایطش که آیا دختر خوبیه و به دردتون میخوره یا نه بهش برچسب میزنید که آویزونه و اله و بله ؟!

مثلا اگه شرایطش خیلی خوب باشه از خداتونه که باهاش باشین و اگه شرایطش خیلی چنگی به دل نزنه اصلا براتون مهم نیست و سعی می کنید هر جه سریع تر از سر خودتون بازش کنید ؟ یا کلا حتی اگر دختر شاهزاده هم که باشه صرف اینکه اومده سمتتون دلتون رو میزنه ؟!

خواهش می کنم صادقانه به این سوال جواب بدین جون جوابش برام خیلی مهمه چون وضعیت مشابهی دارم ...

من یک دخترم حدودا 22 ساله که البته به گفته ی اطرافیان چه از نظر ظاهر و جه سطح فکر چند سالی بزرگ تر از سنم میزنم و البته خیلی احساسیم .

دانشجوی یکی از رشته های دکتری حرفه ای هستم و خدا رو شکر تو زندگیم به جز یه دوره رکودی که داشتم که فکر می کنم برای همه ممکنه پیش بیاد دختر موفقی بودم . خدا رو شکر توی یک خانواده ی خوب بزرگ شدم . پدر و مادرم تحصیل کرده اند و نسبتا وضع مالی خوبی هم داریم و مذهبی نمیتونم بگم ولی به اخلاقیات پایبندیم .

من دختریم که از بچگی طرز فکر خاص خودم رو داشتم و کمی با بقیه متفاوت بودم و این رو هم از خیلی از دوستام و خانوادم شنیدم که تو با بقیه متفاوتی ! و فکر میکنم بین دوستام دختر قابل اعتماد و دوست داشتنی ای باشم ! میخوام بدونم با شرایطی که من دارم جواب شما به سوال من چیه ؟؟

من شاید تو زندگیم هیچی کم نداشته باشم البته به خاطر طرز فکرم همیشه ذهنم درگیر یک سری مسائله که الان نمی خوام وارد اون حیطه بشم .. ولی از نظر پرستیژ و شان اجتماعی و وضعیت مالی ، فکری ، فرهنگی ، ظاهری (میتونم به خودم از 10 ، 9 بدم !) و هر چیزی که فکرش رو بکنید هیچ مشکلی ندارم !
شما اگر جای این آقایی بودین که من بهشون علاقه دارم ( یه آقای حدودا 30 ساله ) و از علاقه ی من مطلع بودین و یکی مثل من در تلاش بود ( در حد مرگ !!) که به شما برسه ، به همچین دختری به چه دیدی نگاه می کردین ؟ فارغ ازینکه ازش خوشتون میود یا نه ، حس می کردین یه دختر مسخره بهتون آویرون شده ؟! جواب این سوال برای من خیلی مهمه !

اینم فکر کردم شاید گفتنش مهم باشه که من دختر بد ححابی نیستم البته حجابم کامل نیست ولی میدونم از نظر پوشش ایشون منو میپسندن . زیاد آرایش نمی کنم و خیلی هم با شخصیتم جوری که خیلی ها که تازه باهام آشنا میشن فکر میکنن متاهلم ! و اینکه رفتار معقولی دارم البته در مورد ایشون شاید یه وقتایی بیشتر از حد معمول صمیمانه رفتار کردم  البته نه صمیمانه تر از رفتاری که ایشون با من داشتن !ا ما رفتار زننده ای نداشتم !

لطفا کمکم کنید


مرتبط :

من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم ؟

نمی خوام آقایون فکر کنن دختر آویزونی هستم

می خواستم زیاد آویزون شوهرم نباشم ولی اون بد برداشت کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)