سلام

برای بازدید کنندگان :

در پایین توضیحات همین پست و سایر پست های خانواده برتر کادر قرمز رنگی وجود داره که شما با کمک سایت گوگل می تونید در بین بیش از 12000 پست ( مطلب ) خانواده برتر جستجو بفرمائید . در واقع اومدیم موتور جستجوی معروف گوگل رو برای خانواده برتر سفارشی کردیم . بنابراین وقتی شما در کادر قرمز زیر یک کلمه یا عبارتی رو جستجو می کنید، فقط مطالب خانواده برتر که مربوط به جستجوی شماست رو می تونید ببینید .

******************************

برای کسانی که قصد ارسال سوال در خانواده برتر دارند :

تعداد زیادی از کسانی که سوالشون رو در صفحه ی ارسال سوال قرار میدن با عبارت ناراحت کننده ی زیر روبرو میشن :

قبلا بحث شده

لطفا جستجو بفرمائید !

برای این که کمتر شرمنده این دوستان بشم لازم دیدم توضیحات کامل تری در این مورد بدم . در حال حاضر در ستون سمت چپ وبلاگ بخشی به نام جستجو تعبیه شده ، در این قسمت دو موتور جستجو وجود داره که صرفا نتایج شون رو از بین مطالب وبلاگ خانواده برتر ارائه میکنن .

موتور جستجوی اول ، " سلام " هستش که ایرانیه و موتور جستجوی دوم هم همون " گوگل " معروفه . سوال شما حاوی کلمات یا عبارات مهمی هستش .

قبل از این که زحمت نوشتن سوال تون رو بکشید ، ابتدا کلمات یا عبارات مهم سوال تون رو با این دو موتور ، جستجو کنید .

یکی از مسائلی که اخیرا باعث دلخوری یکی از کاربران شده مربوط میشه به روابط عروس و خواهر شوهر ! ممکنه شما زحمت بکشید و یه صفحه A4 سوال بنویسید و از خواهر شوهرتون گله کنید . چون که قبلا در این مورد بحث شده ، مجبورم اون عبارت ناراحت کننده رو زیر مثلا 10 خط توضیحات شما درج کنم !

عده ای هم هستند که میگن جستجو کردیم ولی به جواب مورد نظرمون نرسیدیم . طبیعتا سوال شما یه شباهت هایی با حداقل یکی از سوالات ارسال شده داره ، شما می تونید در همون سوال مشکل تون رو در بخش نظراتش بنویسید .

ممکنه بگید اون پست قدیمیه و کسی سر نمیزنه ، برای رفع این مشکل هم کافیه بگید اون سوال رو بروز کن ، بنده تاریح اون سوال رو تغییر میدم ، این تغییر باعث میشه پست مورد نظر شما مثل یک سوال تازه ارسال شده ، به صفحه ی اول برگرده .

موفق باشید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)