سلام 
داخل سایت اشباح شده  از پست های یک جانبه با کلی توهین و .... شما کاربرای عزیز (هر چند غیر آگاهانه ) درباره مهریه و حق طلاق بنده میخوام دوباره بحثش رو جور دیگه ای پیش بکشم طوری که فقط یه پست جامع باشه برای مهریه و حق طلاق پس لطفا اعتراض نکنید و تقاضا دارم اگر خواننده خاموش هستید هم پاسخ بدید تا به یه پاسخ جامع برسیم و عرف جامعه دستمون بیاد و با چشم باز بریم جلو...!

لطف کنید قبل از جواب دادن به سوالات اصلی به این سوالات پاسخ بدید ( این سوالات مبنای خاصی ندارن فقط به طرز فکر شما از خودتون بر میگرده) :

اول جنسیت
مرد/زن

مذهبی بودن
 خیلی مذهبی / مذهبی معمولی / تقریبا غیر مذهبی ( بلاخره خدا رو که میشناسی!)

سطح خانواده  ( از هر نظر پول گرفته تا تحصیلات پدرو برادر و ...)
سطح بد / سطح خوب / سطح عالی 

و در اخر تحصیلات خودتون یا تحصیلات مدنظرتون

==============
حالا سوالات اول خانم ها و اقایون بگید

1) دوست دارید حق طلاق و فرزند و ... رو بگیرید (خانم ها )/ بدید (اقایون)؟
اول جوابتون بله هست یا خیر / دوما در این صورت چند مهریه مد نظرتون هست؟

سوال بعدی فقط از اقایون
 اگر این حقوق رو به خانم نمیدید اولا دلیلتون چیه؟ دوما چه کاری انجام مدید که باعث بشه دختر خانم خیالش راحت باشه که بتونه بهتون اعتماد کنه و زیر یک سقف برید ایا کار دیگه ای انجام میدید بجاش؟
خانم ها گله دارند که مهریه راه به جایی نمیبره و اکثرا نمیتونن مهریه رو تمام و کمال دریافت کنند برای این موضوع چه پیشنهاد یا حرفی برای گفتن به خانم ها دارید...؟ خیلی کوتاه


سوال دیگه از خانم ها

اگر شما این حقوق رو میخواهید و مهریه هم درخواست میکنید چه پاسخی به این جملات پسرا دارید:"اگر مهریه و حق طلاق رو بدیم که دختر میتونه همون روز اول مهریه رو اجرا بزاره بعدشم طلاق اگر دخترا به ما اعمتاد ندارن ما رو چه حسابی باید اعتماد کنیم؟ چون کم نیستن پسرهایی که حتی با ندادن حق طلاق به خانم الان زندان هستن! یا اصلا خانم مشکل داشته باشه بعد این وسط ما هستیم که ظرر میکنیم..اگرم به باز کردن چشم و درست انتخاب کردن باشه خود شما هم باید همین کارو بکنید دیگه.. "

در اخر باید بگم لطفا به نظر بقیه احترام بزارید برای مثلا اگر شخصی چیزی گفت که به مزاج شما خوش نیومد شما شعور به خرج بدید و پاسخی به گستاخی اون شخص ندید تا این پست به حاشیه کشیده نشه ... و فقط بزارید یه نتیجه درست و قابل اعتماد از این پست به دست بیاد...

تا وقتی نظرات به تعداد بالایی نرسیده لطفا از به چالش کشیدن همدیگه خود داری کنید مثلا اگر نظرات به 70 رسید بعدش شما میتونید از کسی دلیل چیزی که گفته رو بپرسید قبل از اون لطفا به هیچ عنوان نسبت به شخص دیگه یا نظرات گروه توهین نکنید و حتی درباره ایرادات همین پست هم لطفا چیزی نگید وفقط نظر خودتون رو بگید بعدش برای اطلاعات خوتون میتونید هر سوالی رو از هرکسی بپرسید یا طرف مقابل رو به چالش بکشونید ..

ممنون لطفا همتون شرکت کنید حتی اگر خاننده خاموش هستید بلاخره به درد خودتون هم میخوره دیگه... و واقعا از تمام وجود از همتون ممنونم...
"خوشحال"

پیشنهاد :


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)