سلام
من چند ماهه که دارم مطالب این وبلاگ رو میخونم دقیق ،  چیزی که برام جای سئوله اینه که چرا اکثر دخترا اصرار به کار کردن بیرون منزل دارن ؟ و یه جورایی جزء شروط اونا در روز خواستگاریه !!
خودم چندین مورد خواستگاری رفتن رو به این جهت کنسل کردم . حتی خودم به دختر خانوم می گفتم من حاضرم قید کنم محضری که 2 برابر حقوق دریافتی که قراره به شما بدن بعداً ؛   خودم هر ماه میدمت و شما فقط خونه باش . قبول نکردن .
من خودم شغل آزاد دارم و خدا رو شکر فعلاً مشکل مالی ندارم بنابراین لزومی نمیبینم همسرم  خارج از منزل کار کنه و به تبع ؛ مسائل حاشیه ای که خودتون بهتر میدونید . ولی نمیدونم چرا دخترا جدیداً انقدر تمایل دارن به این کار   !!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)