سلام

من زیاد توی این وبلاگ نظر می‌گذارم ولی این آخری‌ ها دیدم افرادی به من گفتن که چرا درباره‌ ی روانشناسی اینگونه نظرمو بیان می‌کنم.

من برای نشون دادن حرفم پیشنهاد می‌کنم این مستند خریداری کنید و ببینید.
http://cinemamarket.ir/fa/product/316-PoshteSahne.html
این مستند پشت صحنه هست که درباره‌ی مسائل جنسی جامعه‌ی خودمون هست و مخصوصا درباره‌ی روانشناسان خود فروخته‌ ای که به مراجعین خودشون پیشنهاد های ناجوری می‌کنند.

من برادرانه ازتون خواهش‌ دارم که پیش هر روانشناسی نرید. شما خدایی دارید که درونتون روحیاتی گذاشته. به همه‌ی اون روحیات عمل کنید.

(منظور من بیماری‌های روانی نیستا.) اما درباره‌ی مسائل خانوادگی واقعا دین فقط می‌تونه راهگشا باشه نه روانشناسی‌ ای که دلیل خوب بودن و خوب رفتار کردن شما رو نداره.

لطفا مستند خریداری کنید (اگر تمایل دارید) در این مستند از مشاوران خانواده و روانشناسان مصاحبه‌ای به عمل اومده.حتی روانشناس خانمی که تفکر جالبی داره.

لطفا قضاوتتون بعد از دیدن مستند انجام بدید و فکر نکنید منی که همیشه بر این باور بودن بدون تحقیق و مشاهده به این نتیجه رسیده‌ام.ولی منکر این نمی‌شم که مشاوران دینی‌ هم هستند که همان نگاه غرب ( فکری ) دارند.

"ابراهیم"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)