سلام

پسری هستم 25 ساله مجرد . در زمانه دانشجوییم دوستام می گفتن اگر ما قد و قیافه تو رو داشتیم مخ فلان دختر و میزدیم و ....

مسئله اینجاست که الان شغل من طوریه که با دخترای 12 تا 17 سال زیاد برخورد دارم اکثرشونم نسبت به من احساسی شدن نامه میدن، دنباله شماره موبایلمن، بهم خیره میشن ، قربون صدقم میرن، با مطرح کردن مسایل احمقانه می خوان با من گپ بزنن .

اولش واسم مهم نبود ولی بعد از آشنا شدن با این وبلاگ متوجه شدم دخترا توی اون سن خیلی احساسین .

وجدانم میگه نا خواسته دارم با آینده اون دخترا بازی می کنم نمی دونم چی کار کنم ؟ به پدر مادراشون بگم ؟ یه کاری کنم ازم متنفر شن؟ باهاشون منطقی صحبت کنم ؟ خواستم صحبت کنم چی بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)