خواهش میکنم همه جواب بدن...

من حدود دو ساله که عقد کردم و شوهرم با ی دختر خانمی که هم کلاس شون هس اس میدادن. بعد از اینکه فهمیدم کلی ناراحت شدم و باهش صحبت کردم که دیگه این کارو نکنه و اونم قبول کرد. حدود یک سال ازین قطع رابطه میگذشت که دوباره فهمیدم باهم رابطه دارن. یعنی خود شوهرم گفت و منم شک کرده بودم از قبل.

حالا شوهرم اومده میگه من ازون خوشم میاد با کمال وقاحت!!

تو باید ی کاری کنی که من عاشقت بشم و دلم ازون کنده بشه. من خیلــــــــــــــــــــــــی ناراحت شدم و دلم شکست.. حالا دیروزم دیدم دختره باز بهش اس داده.

حالا بگین من باید چیکارکنم؟؟ بنظرتوت باید بهش بگم که اول تو قطع رابطه کن تا تلاش های من جواب بده؟؟ اصن چه کاری درسته؟؟

ی نکته ای هم بگم اینکه رابطه منو شوهرم از هر لحاظ خیلی خوبه و به نسبت همو درک میکنیم و منم کلی عاشقش بودم.. و اینکه اون دخترخانم نمیدونن شوهرم ازش خوشش میاد..

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)