سلام
من 4 ماه عقد کردم همسرم رو خیلی دوست دارم اما ایشون خیلی زود ناراحت میشه و قهر میکنه و برعکس به من میگه تو همش قهر میکنی من واقعا نمیدونم تا کی باید بگم ببخشید درحالی که همه مردا ناز زناشونو میخرن من باید مراقب حرف زدنم باشم والا باید نازشو بخرم واقعا خسته شدم اصلا داریم زنی رو که همش ناز شوهرشو بخره؟

یه سوال دیگه هم داشتم ایشون بی نهایت به کارشون اهمیت میدن من واقعا کلافه ام نمیدونم باید چیکار کنم یک ماهی یه بار بهم سر میزنن میدونم واقعا گرفتاره اما من وقتی بهشون گفتم سریع جبهه گرقتن یا گاهی عذرخواهی کردن و دوباره روز از نو .
و در اخر اینکه من نمیدونم چطوری نیازهای جنسیمو با ایشون مطرح کنم خجالت میکشم دوست ندارم درموردم فکر بد کنه .
ممنون میشم که منو راهنمایی کنین

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)