اول : ناهماهنگی بین حرف و حرکات بدن : من وقتی حرف می زنم و به شما میگم درسته ، بله این طوریه و ... ، همزمان سرم رو تکون میدم  . ولی گاهی اوقات این سر تکون دادن بعد از تموم شدن حرفم هستش . این نشانه ی دروغگویی هستش .

دوم : مانعی فیزیکی هر چند کوچک بین خودش و ما میذاره ، دارید حرف می زنید یهو لیوان رو میذاره وسط ، مانع ایجاد می کنه . این نشان دروغگویی هستش .

سوم : در پاسخ به پرسش ها ، جملات ما رو منفی می کنه و به خود ما بر می گردونه . مثلا ، تا حالا به کسی دروغ گفتید ؟‌ تا حالا به کسی دروغ نگفتم . توی مدرسه تقلب کردید ؟ توی مدرسه تقلب نکردم . همون سوال خودم رو منفی می کنه و جواب میده . این داره دروغ میگه .

زبان بدن ،‌این قدر خوشگل روحیات آدم رو لو میده . خیلی باید مراقب باشید .

چهارم : اگر در پاسخ به ما عبارت نه رو کشیده میگه ، من می خوام بدون که شما دوست دختر/پسر داشتید ؟ نـــــــــــــــــــــــه ! این یعنی بلــــــــــــــــــــــــه !!! 

پنجم : پاسخ ها رو در قالب نظریه بیان می کنه . مثلا : من می خوام بدونم شما تا حالا از زیر کار در رفتید ؟ بله من کلا فکر می کنم از زیر کار در رفتن کار زشتی است ! داره دروغ میگه !

ششم ، اگه سوالات ما رو مثل این عبارتها به خودمون برگردوند ، من سوال کردم میگه ، منظورت چیه ؟ چرا این رو پرسیدید ؟ گمونم هر دومون جوابش رو می دونیم  . داره دروغ میگه . من سوال کردم جوابم رو بده .

هفتم : جملات خبری که بیان می کنه به صورت پرسشی میگه . مثلا : می دونی توی عمرم تا حالا نتونستم به کسی دروغ بگم ؟ جمله خبریه دیگه ، ولی به صورت پرسشی بیان شد . برووووووو ... . باورت میشه من چقدر از ریاکاری بدم میاد ؟

هشتم : مدام از عباراتی استفاده می کنه که بر راست بودنش صحه بذاره  . به زور می خواد بگه که من راست میگم . راستشو بخوای ، صادقانه بگم ، حقیقتا بگم ، نیازی هم ندارم دروغ بگم و ... . اینا نشانه ی دروغ گویی هستش .
با تکیه کلام ها کاری ندارم . اگه اصرار داره که بگه من دارم راست میگم ، داره دروغ میگه .

اگر در پاسخ به سوالی چهره اش توی هم رفت ، رنگش پرید ، اخم کرد ، باید حساس بشیم . ما دست روی نقطه ای گذاشتیم که این آدم تحریک شد .

علی علیه السلام می فرمایند ، اگر کسی چیزی را در دلش پنهان کند ، لغزش های زبان و رنگ رخسارش آن را آشکار می کند .


تایپ شده از روی سخنرای ازدواج موفق دکتر فرهنگ با حذف و اضافات



مرتبط:

مچ گیری قبل از ازدواج - روش های غیر منتظره

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم دروغگویی با توجه به زبان بدن

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم هشدار دهنده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای ازدواج موفق ( دکتر فرهنگ ) (۶۴ مطلب مشابه)