سلام

دختری هستم زیر 22 سال . پسر خالم ازم خاستگاری کرده ( از طریق خانواده اقدام کرده ) پسر خوبیه همه خانوادم دوسش دارن و قبولش دارن اما یه مشکلی این وسطه :

من اونو از بچگی جای برادر دوس داشتم :-( باور کنید راس میگم حس بدی بهش ندارما ولی در حد برادر دوسش دارم...

ولی اون منو خیلی دوس داره!!! تو خیالم اونو بجای شوهرم تصور میکنم میبینم واقعا میتونم بعنوان شوهر قبولش کنم اما این تصوراتمه!

نمیدونم میتونم مثل یه شوهر و همسر دوسش داشت باشم یا نه؟!!! بچه ها میخوام بپرسم ببینم این حس اینکه اون جای برادرمه و مثل بردار دوسش دارم جای خودشو میده به دوس داشتن بعنوان همسر؟!!!

اینکه ما هم سنیم این مشکلی بوجود میاره؟ ولی مشکل دیگه این که یه  پسر خاله دیگه م قبل این پسر خالم خاستگارم بوده .

به نظرتون اگه به این جواب مثبت بدم پیش خانواده اون یکی خالم و پسرخالم بد نمیشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)