با سلام

پسری 20 تا 24 ساله هستم یه سوالی چند وقته خیلی ذهنم رو مشغول کرده. من اگه روزی بخوام ازدواج کنم حتما باید از لحاظ مالی در وضعیت مطلوبی باشم یعنی مثلا ماشین  و همچنین پول خرید یه خونه یا حداقل اجاره خونه رو داشته باشم تا پا پیش بذارم .

اما خیلی ها میگن این چیز ها رو بعد ازدواج خود خدا میرسونه . خدا هم تو قرآن این مژده رو داده که افرادی که ازدواج میکنند رو بی نیاز میکنه ، راستش یه ذره تصورش برام سخته .

حقیقتا ایمانم به این حرف ها کمه حالا اگه میشه از دوستان خواهش میکنم منو قانع کنن بخصوص متاهل ها از خاطرات خودشون بگن مثلا بگن چه جوری خدا از درهای رحمتش اون ها رو بی نیاز کرده تا قلبا به این موضوع باور پیدا کنم؟


پیشنهاد:

ازدواج موجب افزایش رزق و روزی

اگر با ازدواج وضع مالی افراد خوب می‌شود پس چرا متاهل های فقیر زیادند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) تفکر در قرآن (۳۴ مطلب مشابه)