با سلام خدمت دوستان
بنده پسری  مذهبی و تحصیل کرده هستم و بیست و سه ساله هستم و میخوام که ازدواج کنم، دختری پاک ، مودب و مومن پیدا کردم و میخوام برای خواستگاری اقدام کنم ولی مادرم مخالف هستش.

دلیل ایشون این است که این دختر چند خواستگار پولدار داره ( وضع مالی خانواده دختر متوسط رو به بالا است ) و چون وضع مالی بنده معمولی هستش به بنده جواب رد خواهد داد .

حالا سوال من از تمام دخترهای محترم سایت اینه که اگر دو پسر به خواستگاری شما بیان که هر دو در اخلاق و ایمان مورد تایید شما باشن ولی این دو در مادیات اختلاف فاحش داشته باشن ( یکی ظاهر معمولی قد کوتاه ولی پولدار و پسر دوم با ظاهر جذاب قد بلند، هیکل عضلانی و چهار شونه و ورزشکار و صورت جذاب ولی با وضع مالی متوسط ) کدامیک رو به عنوان همسر خودتون انتخاب میکنید ؟

لطفا سن و تحصیلات تون رو هم بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)