28 / 12 / 94 :

سلام
من نویسنده این پست هستم . خواستم بگم به لطف خدا و دعای دوستان امروز ۱۱روزه که عقد کردم .
انشاء الله روزی همه مجردا

------------------

23 / 8 / 94

سلام

من اگه جای خدا بودم
یه بار دیگه تموم بنده هامو میشمردم
ببینم یه وقت یکیشون تنها نمونده باشه
 و هوای 2 نفره ها رو اینقدر به رخ تک نفره ها نمیکشیدم
"حسین پناهی"

چقدر آدم دلش میگیره از این هوا از آدمای 2 نفره از تنهایی خودش از خواهر برادرهای متاهلش
از متاهلای اینجا از ...
 چند ساله وقتی هوا دو نفره میشه میرم تو حیاطمون
از این هوای دو نفره فقط حسرتش نصیب ما شده
هی میگن هوا دو نفرس  هوا دو نفرس  یکم مراعات کنین دلمون میگیره خو
کاش همیشه تابستون بود چند نفره  هیچ وقت دو نفره نمیشد

من شنیدم خدا قیامت از بنده های فقیرش معذرت خواهی میکنه چون فقیرشون کرده بوده؟
حالا میخوام بدونم اگه من ازدواج نکردم خدا قیامت از من معذرت خواهی میکنه؟

به خونوادم گفتم اگه امسال ازدواج کردم کردم وگرنه دیگه نمیخوام
بالاخره ادم باید یکم طعم زندگی دو نفره هم بچشه ولی وقتی سنمون رفت بالا فوری باید بچه دار بشیم و دیگه زندگی زیاد کیف نمیده
من دوستدارم بیشتر دو نفره باشیم تا سه نفره

لعنت به این هوای دو نفره
لعنت به اون نیمه گم شده که پیدا نمیشه
لعنت به من که نصفش تقصیر خودمه
بازم لعنت به هوای دو نفره
:(
:(
:(
همچنان لعنت به هوای دو نفره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)