سلام

من دو ماهه که زایمان کردم موقعی که کوچولوم شیر میخوره در حین مک زدن یه ترشحاتی ازم خارج میشه که باعث میشه لباس زیرم یه کم خیس بشه و من باید در طول روز 5-6 بار لباس زیرمو عوض میکنم دیگه کلافه شدم!

میخاستم بدونم این ترشحات چیه؟

بعدشم آیا مشکلی دارم که این ترشحات ازم خارج میشه؟ 

باعرض پوزش که اینقده رک حرف زدم ببخشید!


پاسخ :

سلام

خانم ها به طور دائم کم و بیش ترشحاتی دارند . چند عامل باعث میشن که این ترشحات بیشتر بشن . مثلا موقع تخمک گذاری ، حاملگی ، شیر دادن و نزدیکی .

ترشحاتی شما در صورتی که همراه با تغییر رنگ و بو ،التهاب ناحیه تناسلی ، خارش و سوزش نباشه ، طبیعی هستش .

بنابراین مطمئن بشید که ترشحات شما ، همراه با علائم بالا نیست.

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)