سلام دوستان
من با خوندن این سایت که تازه باهاش اشنا شدم، یه سوال برام پیش اومده، لطفا اونو جواب بدید.

من خودم متولد دهه شصتم. در مورد افراد متاهل که در این سایت میبینم اکثرا نوشتن من ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲ سالمه. آخه زمان ۲۰ سالگی ما اصلا ازدواج تو این این سنّ خیلی‌ کم بود. من چند سال ایران زندگی نمیکنم می‌خوام بدونم که الان واقعا ایران این همه عوض شده و دخترها تو این سن‌ها ازدواج میکنند ؟

پس این همه مشکلات که دهه شصتی‌ها داشتن و دارند هنوز، اینها ندارند ؟ مگه می‌شه تو یه کشور مثلا دهه شصتیها کار نداشته باشند و نتونند ازدواج کنند ولی‌ هفتادیها داشته باشند.

آخه میبینم که تو این سایت پسرهای متاهل هم ۲۵، ۲۶ اینها سال دارند. چطور ممکنه  من گیج شدم و دلیل ازدواج این روزها در سن پایین چیه ؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)