سوالی در مورد عفت پیشه کردن

با خوندن پستی یک سوال خیلی مهم به نظرم رسید. با توجه به اینکه اکثر بازدیدکنندگان این وب از جمله خودم مجرد هستیم و به خاطر کنجکاوی از برخی مسائل با این وب لاگ خوب و مفید شما آشنا شدیم. لطفاً یه پست بگذارید تا کسانی که احادیث یا روایاتی دارند که نشان دهنده اجر و ثواب دنیوی و خروی عفت پیشه کردن جوان‌ها هست را بیان کنند تا لااقل کمی هم ما مجردها قوت قلب بگیریم اون هم در این دوره و زمونه و با وجود هزاران هزار مشکل که یکیش و مهمترینش ازدواج و تامین عاطفی و جنسی ما مجردهاست که اصلاً معلوم نیست فرصت ازدواج را بدست خواهیم آورد یا نه.

البته خودم که فکر نمی‌کنم هرگز خدا چنین نعمتی را برام در نظر بگیره... چون من یکی که با خوندن این مطالب بیشتر به مجرد بودنم متاسف شدم و اینکه تا الآن هیچ خواستگاری نداشتم تا متاهل بشم که هم به نیاز درونی که خداوند بهم داده عمل کنم و هم به اجر و ثواب بیشماری که از این روایات معلوم میشه برسم. مثلاً وقتی نماز می خونم میگم اجر نماز من در مقابل فرد متاهل کمه یا فرد متاهل از زمان شروع نزدیکی گرفته تا غسل شون خدا هزاران هزار گناهشونو پاک می کنه ولی من مجرد اگر بذهنم از شدت فشار جنسی موردی بگذره چقدر گناه می‌کنم و راهی هم نیست که نه خودم رو تخلیه کنم و نه مطمئن باشم که خدا هزار گناهم رو پاک می کنه. آخه این انصافه؟ و الی آخر...

در این شب عزیز خیلی احساس تنهایی و دل شکستگی می‌کنم. خدایا....



بیشتر بخوانید ...

احساس کردم خیلی ها دین داری رو فقط تو داشتن عفت میبینن

نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)