سلام
دوستان تو رو خدا کمک کنین ... دارم دیوونه میشم ..
ما توی شهرستانیم و مخارج جشن عقد به عهده ی داماد است. نامزد من قرار شد جشن عقد رو توی خونه بگیره و چون من تالار رو دوست داشتم پدرم گفت خودم تالار میگیرم و مخارجش رو میدم ولی نامزدم باز قبول نکرد گفت مخارج میوه و شیرینی اش بیشتر میشه .

بابام گفت اشکال نداره خرج اینجور چیزا رو هم من میدم ولی باز قبول نکرد. کلا هر کاری که خانواده ی من میخوان انجام بدن اجازه نمیده و میگه من نمیخوام منت سرم بذارن در صورتی که اصلا بابام اینا یه کلمه ام حرفی نمیزنن که نشان بده منت گذاشتن...

کلافه ام کرده دیگه ... هر کلمه ای که خانوادم میگن میذاره به حساب منت گذاشتن.. دیگه جرات نداریم باهاش حرف بزنیم... بابام بهش گفت حالا که تالار نمیخوای میریم خونه ی همسایه رو میگیریم باز اومده به من میگه نمیخوام بابات اینا دارن سرم منت میذارن ...

بخدا منت نیس ولی نمی تونم بهش بفهمونم... شما بگین چکار کنم؟؟ دیگه از دستش عاصی شدم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)