سلام

من یک نابینا هستم که با نام کاربری یک غریبه گهگاهی اینجا نظر میگذارم یک چیزی برایم عجیب است که کاربرهای اینجا تعجب می کنند که منه نابینا چه جوری نظرات اینجا رو میخونم .

البته در اجتماع هم از این برخوردها داشتم مثلا داشتم با گوشی لمسی کار میکردم یک سری از سر تعجب از من سوال می پرسند که چه جوری با این گوشی لمسی کار میکنم .

البته متاسفانه این هم به دلیل این است که اطلاع رسانی راجع به توانمندیهای افراد معلول خیلی کم میشه وگرنه سالهاست که افراد نابینا به راحتی میتونند با رایانه و موبایل کار کنند .

اما اینکه عده ای تعجب میکنند بسیار آزار دهنده است حداقل یک سرچ ساده در اینترنت میشه انجام داد من اینجا یک سایتی میخوام معرفی کنم به اسم گوش کن به آدرس
http://gooshkon.ir
البته سایتهای زیادی است مخصوص افراد نابینا البته افراد بینایی هم از این سایتها استفاده میکنند
پس خواهش میکنم دیگه اینقدر از کار کردن فرد نابینا با رایانه و موبایل تعجب نکنید آخه دیگه تو دنیای امروز که برای هر کاری نرم افزاری ساخته شده مگه میشه یک نرم افزار برای افراد نابینا ساخته نشده باشه که با رایانه و موبایل کار کنند ؟

مرتبط:

چالش های زندگی نابینایان از زبان یک خانم نابینا



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)