سلام
من تارک الصلاه بودم. مدتیه نماز میخونم. از خوندنش هم آرامش میگیرم و با توجه هم غالبا میخونم. ولی نماز صبح هام قضا میشه....
شنیدم آقای بهجت گفتن اگر به نمازهای یومیه تون اهمیت بدین و سر وقت بخونین خدا خودش برای نماز صبح بیدارتون می کنه.
بله بیدارم میکنه ( ساعت میذارم بر خلاف قبل که نمازهام اول وقت نبود با صداش بیدار میشم ) ولی من عین خیره سرا  دوباره میخوابم.... زورم میاد خواب از سرم بپره پاشم وضو بگیرم.... هر شب به خودم قول میدم از فردا دیگه پاشو، ولی... عذاب وجدان دارم.
این نماز درب و داغون نصفه نیمه رو نمی خوام....
کسی میتونه راه حل بده بهم؟ ( دوست از جنس مخالف، ماهواره، گناه چشم، پول حروم، خودارضایی توی بساطم نیست، گفتم که اینا رو نچسبونه کسی بهم)
** توجه :توهین یا چسبوندن هر نوع  انگی پیگرد اخروی دارد!**


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)