سلام

من 28 سالمه و یه بچه دارم اما به دست تقدیر همسرم را از دست  دادم. از تنهایی و بدون عشق زندگی کردن بیزارم. آدم هوس باز و خرابی هم نیستم اما حقیقت اینه که دلم نمیخواد بدون این که کسی دوستم داشته باشه و بدون این که کسی عاشقانه نگرانم باشه نمیتونم زندگی کنم.

تحصیلاتم کارشناسی ارشد و قیافه بدی هم ندارم. به نظرتون میتونم دوباره زندگی تشکیل بدم یه زندگی با عشق و محبت . نه اینکه یکی فقط خرجمو بده. من همیشه دنبال عشق بودم همسرم هم به گفته خودش عاشقم بود اما بعد از مرگش دروغ های زیادی ازش فهمیدم.

خیلی بهم دروغ گفته بود اما من همیشه فکر میکردم خیلی دوستم داره شایدم داشته اما با اون همه دروغ چه طوری باور کنم که دوست داشتنش را هم دروغ نگفته.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)