سلام به دوستان عزیز
دختری 24 ساله هستم که یک ماهه عقد کردم، خیلی مایلم جشن عروسیم توی تالار برگزار بشه ولی شوهرم با وجود خونه خیلی کوچیکش میگه جشن عروسیمون توی خونه برگزار بشه  و خودش میگه مهمترین دلیلش اینه که اقوامش که توی روستا زندگی میکنن نمیتونن واسه جشن عروسی بیان شهر .

ولی من فکر میکنم ایشون خودش هم مایله عروسی تو خونه باشه تا کمتر خرج کنه. اما من به هیج وجه حاضر نیستم یه جشن به درد نخور توی یه خونه کوچیک داشته باشم .

چون  به درخواست شوهرم عقدمون هم محضری و خیلی ساده برگزار شد. خواهش میکنم کمکم کنین. چطور قانعش کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)