سلام
من خیلی وقته تا خواهرم اذیتم میکنه یا دلم و میشکونه نفرینش میکنم. ولی بعد از نفرین کردنم که عصبانیتم فروکش میکنه هر دفعه از این کارم پشیمون میشم!

حالا الان احساس میکنم هم خواهرم هم من داریم تقاص نفرین هایی که من کردم را پس میدیم! هر دومون تو کارمون گره افتاده و به هر دری میزنیم حل نمیشه!

میگن اگه نفرین به حق نباشه اثرش به خود نفرین کننده بر میگرده... مسلما بعضی از این نفرین هام صرفا از روی عصبانیت بوده و الان گریبانگر خودم شده... حالا الان هم برای مشکل خواهرم ناراحتم هم برای مشکل خودم.
لطفا اگه میدونید بگید چیکار کنم اثر این نفرینها از بین بره؟

برای خنثی کردن نفرین راهی هم وجود داره یا نه؟
ممنون 


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)