سلام دوستان
من تازگیا عقد کردم و عاشق پدر مادرم هستم مخصوصا بابام که واسش میمیرم، خیلی شبا از بچگی هر شب قبل خواب گریه میکنم که خدایی نکرده از دنیا برن من میمیرم .

دارم فکر میکنم دو ماه دیگه ازدواج میکنم ازشون دور میشم، این احساس و دلتنگی و ترسم مربوط به الان نیست.

از 7 سالگی همراهمه، الانم اشکام سرازیر شده ، همیشه دعا میکنم عمرمم به عمر اونا اضاف بشه و غم اونارو نبینم اونا غم منو ببینن چون یه ثانیه بدون پدرم و مادرم نمیتونم.

دیشب بابام تب کرد منم از ناراحتی تب کردم . تورو خدا کمکم کنید دعایی هست نمازی هست که اولاد قبل پدر مادر فوت کنه و مابقی عمر به عمر اونا اضافه بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)