سلام دوستان
من یه خواستگار دارم که سپاهیه و پدرشون هم سپاهی بودن. من خودم محجبه , اهل نماز و روزه و حلال و حرومم و تمایل دارم با کسی ازدواج کنم که مذهبی باشه البته نه فقط ظاهر مذهبی داشته باشه.
شنیدم که این قشر توشون دو زنه زیاد پیدا میشه! نمیدونم چقدر حقیقت داره؟ و آدمای خیلی متعصبی هستن طوری که به خانموشون اجازه نمیدن شاغل باشن و ...
میدونم که این قشر از جامعه آدمای خوب زیاد دارن بخصوص نسل قبل که جونشونو واسه ناموس و مملکت و دینشون دادن .
لطفا با حفظ احترام و رعایت حریم ها به من راهنمایی بدین که به نظرتون من بهشون جواب مثبت بدم؟


مرتبط:

خواستگارم نظامیه و چند سالی باید در منطقه محروم زندگی کنم

چند سوال در مورد ازدواج با افسر پلیس

چند سوال از دخترانی که حاضر به ازدواج با نظامی ها هستند

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

کسی هست که همسر پاسدار باشه و چادری نباشه ؟

خواستگارم نظامیه و خانوادم مخالف هستند

چون سپاهی هستم خانمی خشک مذهب و با رفتار خشن گیرم میاد ؟

3 تا از خواستگارام سپاهی بودن



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با نظامی (۲۰ مطلب مشابه)