سلام

از اونایی که از خدمات مشاوره قبل ازدواج تا حالا بهره گرفتن چند تا سوال داشتم:
من به روش سنتی با یه دختری اشنا شدم و در حضور خانواده ها 4 جلسه و هر کدوم در حدود 2 ساعت با هم حرف زدیم. البته دو جلسه خونه و دو جلسه بیرون. واسه دو جلسه دیگه هم برای یه برنامه شام و یه جلسه خونه ما باز هم با حضور مادر من و ایشون برنامه گذاشتیم.

جلسه اخر به این نتیجه رسیدیم که بیشتر حرفامون تکراریه و روی موارد مهم اغلب تفاهم داریم. با پیشنهاد من قرار شد یه مشاور هم بریم. الان سوالات من ایناس:
1- تعداد جلسات مشاوره چقدر باشه؟ ایا یک جلسه کافیه؟
2- من دو یا سه مورد هستش که نسبت به ایشون سوالاتی دارم ولی خب دیگه دانش خودم اجازه جلو رفتن بیش از این رو نمیده. یکی کم حرفی ایشون و دیگری رسیدن به این که ایا واقعا علاقه قلبی به من داره یا نه؟ البته کم حرفی به گفته پدر و مادرش یه اخلاق ایشونه و ربطی به عدم تمایلشون به من نداره. ایشون هم با دقت گوش میدن و هم سوالات ریز و جزیی میپرسن که نشون میده جدی هستن ولی خب خیلی کم حرفن. حالا من میخوام بدونم این اخلاق تو زندگی اینده باعث سرد شدن من نشه؟
3- به نظرتون خوبه که به مشاور حساسیت های بالا رو توضیح بدم و بگم روی اون دو مطلب خیلی زووم کنه؟
4- اگه تجربه ایی دارین که استفاده از مشاورات مشاور رو خیلی مفید تر میکنه ؟

لطفا بفرمایید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)