سلام
ما قصد باردار شدن تا دو سال دیگه نداریم یک سال قرص میخوردم ولی به دلیل مضراتی که گفتن داره الان دیگه نمیخورم
با قرص هم من و هم همسرم خیلی راحت بودیم ولی الان با کاندوم همسرم اصلا راحت نیست
آخه ما از همون اول کاندوم رو نمیذاریم بعد از دخول وقتی که خواست بریزه میزاره ولی میگه اون موقع خیلی بده تمام حسش میره و اکثرا به زور میریزه گاهی هم با کاندوم نمیتونه بریزه و مجبوره درش بیاره و من جلق بزنم که دیگه ببخشید زهرمار میشه
از اولش هم بخواد کاندوم بزاره هم من خیلی اذیت میشم هم خودشون
برای همین خیلی وقتا براش جلق میزنم تا بریزه ولی من اصلا حس خوبی نسبت به جلق ندارم حس میکنم با جلق کامل نمیریزه
نظر شما چیه ؟ چه روشی بهتره ما انجام بدیم؟

پاسخ :
سلام
روش های مختلفی برای جلوگیری وجود داره که می تونید از اون ها استفاده کنید . سری به لینک زیر بزنید :
http://www.pezeshk.us/?p=5964
کاندوم زنانه رو هم تست کنید .


موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)